Underbar fredag

Japp, nu är de äntligen fredag & jag är 3-ledig!!
Och tur kan man säga att man var ledig, inte skulle iväg till jobbet i morse!
För då hade jag vart tvungen att gått upp i ottan, för att försöka få fram bilen, skottat så jag överhuvetaget skulle ha kommit av gården!
Huuujjja! va snö vi fått..
Har iaf skottat, vart ut med hunden, och de va tur att plogbilen kom, annars såå, vet jag inte om jag sett min fyrbente lilla vän?! Han hade försvunnit i snön!

Igår så bar det iväg till Falu djursjukhus, för att kolla Eddies ben..
Och det var en ny patellaluxration på vä bakben...
Så nästa torsdag så blir det operation för min lilla prins:/
Tråkigt, tråkigt..
Men hoppas att han klarar det lika bra denna gången!

Nu ska jag ta & röja upp, här hemma.
Och imorgon så ska Tullan ha pyjamas party!

Själv ser jag framimot söndag! då jag får dra iväg på min fotbollsträning!!

Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0