Lördag

Och min andra lediga dag, utav 4!
Dagen till ära så ska jag och Tilde vara barnvakt åt lilla Stella;)
Hon kommer på eftermiddagen och ska vara kvar tills imorgon!!
MYYSPYS!!

Just nu har de börjat snöa! och inte på smått vis...
Vill inte ha mera snö nu, utan vill att det ska bli vår och sommar!
LÄNGTAR såå
efter våren, och sommaren NU!
Ja, jag vet att det är långt kvar, men ändå!
Längta kan man ju alltid få göra;)

I torsdags så drog jag, N, N, och J på bio.
Svinalängorna va vad vi såg.
Och den va bra!!
En å annan tår..
Mycke tankar å funderingar vart det, finns nog många barn, som både har haft, och har det på detta viset..
Se den!

Och i går så var jag och Tilde och snossa bebis!!!!
Lilla Theodor, sååå söööt, så söööt!!

Fredagsmys vart det så klart också.
Räkmacka, och en massa andra onyttigheter..
Let's dance så klart!
Men hade hoppas på att Hanna hade vart kvar! 
Så nu blir de til att hålla tummarna för Bagge ist!
Har hunnit med en rask morgon promenad, va tvungen att gå av mig de onyttiga som åts igår..
Nu ska jag mata snabeldraken, han kommer att bli mätt, kan jag lova!

Sen ska jag ta och köra ett träningspass här hemma!


Trevlig lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0