Måndag

Och min sista lediga dag.
Imorgon så är de jobb för min del igen.
D-lade turer denna veckan= gymmet på min lediga timmar!!
Å de gillar jag;)
Tilde har kompisen E, här så de är fullrulle kan jag lova!

Stellas övernattning gick super! nattade henne kl 19:30 och hon sov hela långa natten! Vaknade kl 07:45! Och med tanke på att det var första gången såå är jag mer änn förvånad över hur bra det gick!!!
Så hoppas på att vi får låna henne flera gånger!!

Tilde tycket att det var jätte kul, fick ju känna sig STOR!
Hjälpte till att fixa å dona, byta blöja och fixa välling!

Och igår så gjorde jag årets första fotbollsträning!
Å fasen va kul det va;)
De ända som jag känner av efter gårdagens träning, är ljumskarna, och mina fotleder!

De bästa av allt var att jag inte kände av min benhinnor alls!
Så jag HOPPAS att jag slipper känna av dom i år!
Förra sesongen hade jag verkligen problem:/



En bild på Tilde å Stella!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0