Måndag

Sitter och kollar på min under bara dotter som dansar och sjunger till Eric Saade!
Och jag börjar "ångra" att jag köpt nya melodifestival skivan!

Kan säga att jag kan popular helt utan till!
Är den och Dannys's in dhe club HELA TIDEN!

Min lediga dag börjar lida mot sitt slut.
Underbart att solen ville visa sig, har hunnit med att sitta ut mot väggen, med en kaffe!
Hoppas att våren är på G nu!?!?

Äntligen JA! ÄNTLIGEN så har vi börjat få lite ordning på torpet, här hemma!
Tilde har fått vårat gamla sovrum, till lekrum!!!
Vi har flyttat en trappa upp!
"Nya" tvrummet börjar se ut som ett rum, INTE som en sprängd soptipp längre!

Har lite bygg matreal nere i halen dock..
men snart så har jag min EFTER-LÄNGTADE garderob!!!
Hoppas att P får upp nya väggen, nästa vecka när han är hemma.

Har tänkt att jag ska försöka plocka ur lilla rummet här nere. Ska bli ett rent träningsrum!
Sen får det räcka med renovering på ett tag, ska bara njuta av våren och sommaren!!
Ska ta vara på solens strålar och värme!

Nu får de bli soffan och tv.
Och du! 
Missa inte,
en unge i minuten!

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0